960 відгуків

У зв’язку з неможливістю відправки Ваших замовлень, наш інтернет-магазин не працює.

+380 (98) 286-00-51
+380 (66) 809-12-01
аксессуары для гаджетов

Умови повернення та обміну

 

 

Умови повернення та обміну

 

 

 

Інтернет-магазин mobitop.com.ua здійснює повернення та обмін цього товару відповідно до вимог законодавства України.

Повернення можливий протягом 14 днів після одержання (для товарів належної якості).

 

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» існує дві ситуації обміну або повернення придбаного товару:

 

1. У разі придбання товару неналежної якості.

 

Згідно ст. 8 цього Закону при виявленні істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару протягом гарантійного терміну споживач має право на заміну товару або повернення грошей. Переконливе прохання, якщо у вас виникли якісь проблеми з якістю товару або невідповідність його замовленому, прохання звертатися безпосередньо до менеджера магазину. Ми завжди раді допомогти і вирішити цю проблему.

 

2. Придбання товару належної якості, але якщо з якоїсь причини товар не підійшов покупцеві.

 

Згідно з чинним законодавством ви можете повернути товар належної якості або обміняти його, якщо:

- товар, не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;

- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;

- збережені всі ярлики і заводське маркування;

- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.

 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право придбати будь-які інші товари, або одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або обміняти товар на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. При поверненні грошей розрахунки із споживачем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються протягом семи днів.

 

Повернення та заміна товарів відправлених магазином «MobiTop» в різні міста України здійснюється службами доставки «Нова Пошта», «Укрпошта».

Перед відправкою товару, покупець повинен зв'язатися з менеджером магазину і обговорити всі умови відправлення.

Всі операції, пов'язані із заміною, поверненням коштів здійснюються лише після отримання товару магазином.

У разі якщо причиною повернення або заміни товару стало неналежне якість або не відповідність замовленого товару, то оплату за пересилку бере на себе магазин.

Якщо ж придбаний товар був належної якості, але з якоїсь причини не підійшов покупцеві протягом 14 днів з моменту отримання, то зворотну здійснює покупець за свій рахунок.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner